Politika kvalitete
Polazeći od prihvaćenog stava da uspješno poslovanje, razvoj, zadovoljstvo korisnika usluga kao i zadovoljstvo radnika te stupanj zaštite okoliša ovise o stupnju kvalitete i sigurnosti Zračne luke Zadar d.o.o., donosim sljedeću
Politiku kvalitete i zaštite okoliša
Politikom kvalitete i zaštite okoliša Zračna luka Zadar d.o.o. osigurava u svim segmentima poslovanja sektora prihvata i otpreme, razinu kvalitete usluge i sigurnosti, uz najmanji mogući štetni utjecaj na okoliš koja je u skladu sa zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015, sustava upravljanja zaštitom okoliša prema normi ISO 14001:2015 i prema važećoj zakonskoj regulativi te zahtjevima zainteresiranih strana.
Kvaliteta usluga prihvata i otpreme zrakoplova i putnika, odnosno općenito poslovanja Zračne luke Zadar d.o.o. je primarni cilj Društva koji ovisi o ocjeni korisnika naših usluga. Iz toga razloga je mjerilo kvalitete naših usluga upravo ocjena naših korisnika. Primjenom metoda analiziranja zadovoljstva naših korisnika, pratimo djelovanje sustava upravljanja kvalitetom, sa svrhom trajnog poboljšanja temeljenog na procesnom pristupu te prepoznavanju i obradi rizika sukladno normama ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
Profesionalno smo i ekološki svjesno Društvo koje kontinuirano preispituje utjecaj procesa i postupaka na okoliš. Nastojimo pružiti usluge našim korisnicima uz najmanji mogući štetni utjecaj na okoliš. Pri odabiru tehnologija koje primjenjujemo sagledavamo potencijalne učinke na okoliš te se odlučujemo za one tehnologije koje proizvode manje negativnih utjecaja na okoliš. Odgovorno gospodarimo prirodnim resursima poštujući pritom sve zakonske propise, sprječavamo onečišćenje okoliša kada na njega možemo utjecati, štiteći pritom zdravlje i sigurnost, kako korisnika usluga, tako i naših radnika.
Uprava tvrtke će stalno i odgovorno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja u skladu sa svim važećim propisima i zahtjevima zainteresiranih strana. U tu svrhu uprava će osiguravati potrebne resurse što prije svega podrazumijeva potrebnu izobrazbu radnika i tehnološku opremljenost.
Uprava će jednom godišnje donositi ciljeve kvalitete i zaštite okoliša te nadzirati njihovo provođenje i usklađenost s politikom.
Ciljevi kvalitete i zaštite okoliša su razrađeni po razinama rukovođenja pa s tim u skladu Uprava i radnici sustavno i cjelovito provode ovu Politiku.
Politika kvalitete i zaštite okoliša se javno obznanjuje te je dostupna svim zainteresiranim stranama Zračne luke Zadar u cilju zadovoljenja njihovih potreba i razvijanja partnerskog odnosa.
Direktor
Josip Klišmanić, dipl.oec.
Zračna luka Zadar d.o.o. nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).
Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Zračne luke Zadar d.o.o. koje se nalazi na adresi www.zadar-airport.hr.
Stupanj usklađenosti
Mrežno sjedište www.zadar-airport.hr djelomično je usklađeno sa Zakonom zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.
Nepristupačan sadržaj
Sadržaj naveden u nastavku je nepristupačan iz razloga:
- Dio poveznica na naslovnoj stranici koje su postavljene kao naslovi vijesti nisu istaknute pa korisnik odmah ne prepoznaje da je riječ o poveznicama.
- Pojedine poveznice nisu podcrtane, odnosno ne sadrže prikladne tekstualne opise.
- Dio slika i datoteka nema prikladan alternativni tekstualni opis (alt tekst).
- Pojedine PDF datoteke sadržane u objavama nisu u cijelosti nastale izvozom iz izvorišne datoteke iz alata Microsoft Office Word uz odabir opcija za pristupačnost, već skeniranjem tiskanih dokumenata, odnosno nisu pristupačne jer nisu prikladno pripremljene za čitače ekrana.
- PDF datoteke otvaraju se u novom prozoru (tabu) preglednika, a .doc, .xls i druge datoteke dostupne su isključivo kao datoteke za preuzimanje.
Zračna luka Zadar d.o.o. radi na uklanjanju uočenih neusklađenosti.
Priprema ove izjave o pristupačnosti
Ova je izjava sastavljena 22. rujna 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.
Procjena usklađenosti sa zahtjevima pristupačnosti rezultat je samoprocjene Zračne luke Zadar d.o.o..
Izjava je zadnji put preispitana 22. rujna 2020. Zračna luka Zadar d.o.o. će redovito revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.
Povratne informacije i podaci za kontakt
Molimo korisnike ovih mrežnih stranica ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste Zračnu luku Zadar d.o.o..
Sve upite vezane uz pristupačnost mrežnog sjedišta Zračne luke Zadar d.o.o. korisnici mogu uputiti putem elektroničke pošte: info@zadar-airport.hr.
Postupak praćenja provedbe propisa
Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.
In slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: pristupacnost@pristupinfo.hr.